• Pomoc poszkodowanym w nawałnicy
    Pomoc poszkodowanym w nawałnicy

Kalendarz imprez, wycieczek

Maj 2018
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Informacje ogólne

W M-GOK uczyli się od Mistrzyni!

12 maja w Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Koronowie zakończył się kurs florystyczny dla kierowników świetlic M-GOK.
Podczas 60 godzin zajęć kursanci najpierw zapoznali się z teorią tworzenia kompozycji kwiatowych a następnie zdobytą wiedzę wykorzystali podczas ćwiczeń praktycznych. A to wszystko pod czujnym okiem prowadzącej kurs Moniki Łątki - Mistrzyni Polski Juniorów 2014 r. Fachowe oko i porady p. Moniki pomogły w przyswojeniu tajników florystycznej wiedzy a także motywowały do wytężonej pracy podczas kursu.
Wiedza praktyczna zdobyta podczas kursu została zweryfikowana podczas egzaminu, który wszyscy uczestnicy zaliczyli bez najmniejszego problemu. W uroczystym wręczeniu certyfikatów wzięli udział: kierownik Ośrodka Szkoleniowego BZDZ w Koronowie - pani Mariola Maciejewska, prowadząca zajęcia - Monika Łątka oraz Dyrektor M-GOK w Koronowie Zenon Rydelski.
Kurs został zorganizowany przez koronowski Ośrodek Szkoleniowy Bydgoskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego i dofinansowany ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

 

kuflor 1kuflor 2kuflor 3kuflor 4kuflor 5kuflor 6kuflor 7kuflor 8kuflor 9kuflor 10kuflor 11kuflor 12kuflor 13kuflor 14kuflor 15kuflor 16

KONKURS NA LOGO KONWENTU WÓJTÓW GMIN WIEJSKICH WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO

KONKURS NA LOGO KONWENTU WÓJTÓW GMIN WIEJSKICH
WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO

 

Prezydium Konwentu Wójtów Gmin Wiejskich Województwa Kujawsko-Pomorskiego zaprasza wszystkich mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego do wzięcia udziału w konkursie na LOGO Konwentu.
Konkurs trwa od 11 maja 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. Celem konkursu jest wyłonienie oryginalnego graficznego symbolu (logotypu) dla Konwentu Wójtów Gmin Wiejskich Województwa Kujawsko-Pomorskiego, który będzie wykorzystywany przez Konwent do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych i promocyjnych.
Nagrodą za najlepszy LOGOTYP jest 1200zł.
Pozostałe informacje, warunki uczestnictwa, regulamin oraz oświadczenie o udziale
w konkursie załączono poniżej.

 

Oświadczenie_o_udziale_w_konkursie.pdf

Regulamin_konkursu_na_logo_Konwentu_Wójtów.pdf

 

colored-pencils-374771 640

 

 

 

 

Nabór na stanowiska Kierownika Świetlicy M-GOK w Wilczu

Ogłoszenie2 wilcze

POSZUKIWANY/POSZUKIWANA – MUZEM POLSKIEJ WÓDKI CZEKA NA EKSPONATY

W 2017 roku w Centrum Praskim Koneser w Warszawie otworzy swoje podwoje pierwsze na świecie Muzeum Polskiej Wódki. 11 marca rusza akcja zbierania eksponatów zorganizowana przez Stowarzyszenie Polska Wódka, patrona nowo powstającej instytucji kulturalnej. Dla osób, które przekażą najbardziej atrakcyjne przedmioty przewidziano nagrody pieniężne. Akcja potrwa do 31 maja br.


Historyczne etykiety, butelki, książki to tylko niektóre przedmioty objęte akcją „Poszukiwany/ Poszukiwana". Zgłoszenia eksponatów można dokonywać poprzez aplikację umieszczoną na profilu Muzeum Polskiej Wódki na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki. Organizator, Stowarzyszenie Polska Wódka, zachęca wszystkich do tworzenia ekspozycji, dzięki której powstanie jedyna w swoim rodzaju instytucja poświęcona narodowemu trunkowi Polaków.
- Polską wódkę należy traktować w kategoriach dobra narodowego. Wytwarzana od ponad 600 lat na naszych ziemiach, nierozerwalnie wpisała się w polską historię i obyczaje. To alkohol najwyższej jakości i jeden z nielicznych polskich produktów rozpoznawalnych i cenionych na całym świecie. Mamy więc powody do dumy i podobnie jak inne kraje powinniśmy chwalić się i promować nasz narodowy trunek. Dlatego zapraszamy wszystkich Polaków, by dołożyli swoją „cegiełkę" do powstania Muzeum Polskiej Wódki, pierwszej i jedynej takiej instytucji na świecie - mówi Andrzej Szumowski, Prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, patrona muzeum.
Aby wziąć udział w akcji i wyrazić chęć przekazania eksponatu, należy użyć aplikacji zgłoszeniowej na Facebooku Muzeum Polskiej Wódki, umieszczając w formularzu opis eksponatu, jego historię oraz zdjęcie. Tak wypełnione zgłoszenie trafi do rąk organizatora, który po zakończeniu akcji wybierze z nadesłanych propozycji te, które spełniają merytoryczne i jakościowe wymogi określone przez zespół pracujący nad ekspozycją muzeum. Dodatkową opcją jest także wypełnienie formularza drogą telefoniczną i wysłanie zdjęcia pocztą. Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wybierze i nagrodzi 3 laureatów - nagrodą pieniężną o wartości 1000 zł oraz 10 uczestników kwotą 200 zł. Zwycięzcy zostaną zaproszeni na uroczyste otwarcie muzeum.


Prace nad Muzeum Polskiej Wódki są zaawansowane. Logotyp został zaprojektowany przez znanego artystę plastyka, Andrzeja Pągowskiego. Koncepcję wystawy, zakładającą połączenie tradycyjnych sposobów ekspozycji i najnowszych rozwiązań multimedialnych, przygotowała zaś renomowana pracownia architektoniczną NIZIO DESIGN INTERNATIONAL. Korzystając z archiwalnych materiałów, które zachowały się m.in. w prowadzonych od pokoleń gorzelniach, a także z eksponatów przekazanych w ramach akcji „Poszukiwany/Poszukiwana", powstanie ekspozycja prezentująca ponad 600–letnią historię wytwarzania narodowego trunku Polaków i jego związku z polską tradycją i kulturą.
Andrzej Szumowski podkreśla: w Muzeum Polskiej Wódki jest miejsce dla każdej marki wódki spełniającej wymogi znowelizowanej definicji Polskiej Wódki, która weszła w życie 13 stycznia 2013 r. Są one jednoznaczne - aby wódka mogła używać oznaczenia geograficznego „Polska Wódka/Polish Vodka" musi być wyprodukowana z surowców polskiego pochodzenia, tradycyjnych polskich zbóż: żyta, pszenicy, owsa, jęczmienia, pszenżyta lub ziemniaków, a cały proces przetwarzania musi odbywać się na terytorium Polski.
Muzeum, zlokalizowane na warszawskiej Pradze Północ w postindustrialnych budynkach z czerwonej cegły, gdzie przez wiele lat działała Warszawska Wytwórnia Wódek „Koneser", stanie się nowym, atrakcyjnym punktem na kulturalnej mapie stolicy, a przede wszystkim miejscem przypominającym Polakom i pokazującym zagranicznym turystom na czym polega wyjątkowość Polskiej Wódki i czym wyróżnia się na tle innych.

 

Lista poszukiwanych eksponatów do powstającego Muzeum Polskiej Wódki:

1. Plakaty, reklamy, foldery związane z polską wódką z lat 1900 - 1990
2. Zagraniczne reklamy polskich wódek, ze szczególnym uwzględnieniem marki Wyborowa, z lat 1900 - 1990
3. Etykiety i butelki polskich wódek czystych, ze szczególnym uwzględnieniem marek Wyborowa i Luksusowa, z lat 1900 - 1990
4. Etykiety i butelki polskich wódek gatunkowych z lat 1900 - 1990
5. Książki oryginalne dotyczące technologii produkcji polskiej wódki z okresu od XVIII do XX wieku
6. Kolumna destylacyjna z gorzelni – miedziana
7. Zdjęcia i historie polskich rodów gorzelniczych
8.Zdjęcia bali, rautów, gdzie uwidoczniona jest polska wódka z lat 1900-1990.

 

Andrzej Szumowski, Prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, zaprasza do udziału w akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=G1WfyPV8z5s
Fanpage Muzeum Polskiej Wódki na Facebooku: https://www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki
Kontakt do zgłoszeń telefonicznych: Agencja PiaR+ 22 241 12 36

 

MUZEUM POLSKIEJ WÓDKI MUZEUM POLSKIEJ WÓDKI Ikony polskich wodekMUZEUM POLSKIEJ WÓDKI Wejscie

 

Współpraca

wspolpraca bydgoszczwspolpraca gskoronowo


© Copyright 2013 MGOK. Wykonanie: Studio WWW | Projektowanie stron www

Informujemy, że w ramach naszej strony stosujemy pliki cookies. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji o cookies znajdziecie Państwo w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies z tej strony